Skip to content
Facebook-f
Twitter
Instagram
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • e-vem postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • VAVČERJI – zopet odprti (od 12.2.2021)
    • OGLAŠEVANJE
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • OBJAVE V MEDIJIH
Menu
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • e-vem postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • VAVČERJI – zopet odprti (od 12.2.2021)
    • OGLAŠEVANJE
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • OBJAVE V MEDIJIH

Sofinanciranje stroškov digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Javna agencija, SPIRIT Slovenija je danes objavila javni poziv za sofinanciranje stroškov digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih. Mikro, malim in srednje velikim podjetjem je na voljo do največ 9.999,00 EUR, vlogo pa lahko oddajo do 15. 9. 2020 oziroma do porabe sredstev.

Več o javnem pozivu na: https://www.spiritslovenia.si/razpis/351

Loading...

Preberite si še

Loading...
splošno
/
3 marca, 2021
/
OOZ
ROK ZA DAVČNI OBRAČUN IN KNJIŽENJE KRIZNEGA DODATKA PO PKP#8V LETU 2021
Ne glede na to, da so si na OZS in v drugih organizacijah prizadevali za podaljšanje roka za oddajo davčnega obračuna do konca maja 2021, se to ni zgodilo. Trenutno velja, da je davčni obračun in letno poročilo za leto 2020 treba oddati do 31. marca 2021. Vsi v letu...
splošno
/
3 marca, 2021
/
OOZ
TEMELJNI DOHODEK ZA SAMOZAPOSLENE
Izjava za pridobitev mesečnega temeljnega dohodka za januar, februar in marec je dostopna na spletnem portalu eDavki in v mobilni aplikaciji eDavki. Vloge ni mogoče vložiti v papirnati obliki. Mesečni temeljni dohodek znaša 1.100 EUR na mesec. Skrajni rok za oddajo vloge je 31. 3. 2021. Do kdaj je treba...
covid-19,splošno
/
27 februarja, 2021
/
OOZ
OMEJITEV GIBANJA IN ZBIRANJA LJUDI – IZJEME ZA PREHAJANJE MED OBALNO-KRAŠKO IN OSTALIMI REGIJAMI
Še vedno oziroma z novim odlokom (Uradni list RS, št. 27/2021 - str. 1769) se omeji gibanje ljudi med 21.00 in 6.00 uro, razen za primere: 1. odpravljanja neposredne nevarnosti za zdravje, življenje in premoženje, 2. prihoda na delo, odhoda z dela in izvajanja nujnih delovnih nalog, 3. dostopa in...
covid-19,splošno
/
27 februarja, 2021
/
OOZ
NOV TEDENSKI ODLOK O PREPOVEDI PRODAJE BLAGA IN IZVAJANJA STORITEV NEPOSREDNO POTROŠNIKOM (OD 27.2. – 5.3.2021)
Z namenom, da se omeji gibanje prebivalstva ter zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19 je vlada izdala nov Odlok o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji. Podaljšuje se obdobje veljavnosti obstoječega odloka, kar pomeni, da se izjeme v statističnih regijah z bolj ugodno epidemiološko sliko...
covid-19
/
26 februarja, 2021
/
OOZ
PREDLOGI OZS K PKP#9
Člani Upravnega odbora Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije so na seji obravnavali predloge zbornice za PKP9. OZS med drugim predlaga povračilo za izpad prometa, stroškov obveznega testiranja, povračilo regresa, podaljšanje kritja fiksnih stroškov, čakanja na delo doma in mesečnega temeljnega dohodka in podaljšanje moratorija na kredite. V sklopu PKP9 pa naj se...
splošno
/
24 februarja, 2021
/
OOZ
BREZPLAČNA usposabljanja v okviru projekta MUNERA 3 na Šolskem centru Novo mesto
Šolski center Novo mesto vas obvešča, da so uspešno začeli izvajati dve skupini usposabljanja na daljavo. Glede na dobre izkušnje, zadovoljstvo in rezultate, bodo nadaljevali z usposabljanjem na daljavo, dokler se ne ponudijo druge možnosti izvedb. Hkrati pa že pripravljajo skupine za klasično izvedbo. Za izvedbo na daljavo so pripravili...
1 2 … 13 Naprej »

Kontakt

Območna obrtno-podjetniška zbornica Novo mesto

Foersterjeva ulica 10
8000 Novo mesto

Tel.:  
07 33 71 580 – tajništvo
07 33 24 233 – SPOT registracija (e-VEM)
041 350 001 – informacije
041 910 100 – svetovanje in pravna vprašanja
051 422 580 – SPOT svetovanje

E-mail: info@ooz-novomesto.si

  • O zbornici
  • Organiziranost

Uradne ure za stranke

Ponedeljek:

8.00 – 15.00

Torek:

8.00 – 15.00

Sreda:

8.00 – 17.00

Četrtek:

8.00 – 15.00

Petek:

8.00 – 14.00

Storitve

  • Svetovanje
  • Dogodki in izobraževanje
  • Najem poslovnih prostorov, dvoran in učilnic
  • Počitniške kapacitete
  • Oglaševanje in obveščanje
  • Postani član
  • MOZAIK podjetnih

Informacije

  • Zadnje novice
  • Javne objave in obvestila
  • Sekcije
  • Projekti
  • Razpisi
  • Naše glasilo
  • Mediji o nas

Za boljšo uporabniško izkušnjo priporočamo, da ne uporabljate brskalnika IE (Internet Explorer) 

2020 © OOZNM I Vse pravice pridržane

Produkcija BMA Studio I BMA EVENT