Skip to content
Facebook-f
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • e-vem postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • RAZPISI ZA SREDSTVA MSP
    • OGLAŠEVANJE
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
    • SEZNAM JUBILANTOV 2021
    • SEZNAM JUBILANTOV 2020
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • NOVICE
  • OBJAVE V MEDIJIH
Menu
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • e-vem postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • RAZPISI ZA SREDSTVA MSP
    • OGLAŠEVANJE
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
    • SEZNAM JUBILANTOV 2021
    • SEZNAM JUBILANTOV 2020
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • NOVICE
  • OBJAVE V MEDIJIH

COVID VAREN najem prostorov za dogodke

za predavanja, seminarje, predstavitve

Razpoložljivi prostori

Loading...

Sejna soba

več infomacij

Predavalnica – mala

več infomacij

Predavalnica – velika

več infomacij

Učilnica

več infomacij

Atrij

več infomacij
Loading...

Kontakt

Ksenija Klobučar

tajništvo

07 33 71 580
ksenija.klobucar@ozs.si
Na voljo
Zasedeno
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
S
Č
P
S
N
P
T
S
Č
P
S
N
P
T
S
Č
P
S
N
P
T
S
Č
P
S
N
P
T
Sejna soba
Predavalnica - velika
Učilnica
Atrij
PRAVILA UPORABE
SPLOŠNI POGOJI
KAKO REZERVIRATI

PRAVILA UPORABE POSLOVNIH PROSTOROV OBMOČNE OBRTNO-PODJETNIŠKE ZBORNICE NOVO MESTO

 Pri najemu in uporabi poslovnih prostorov Območne obrtno-podjetniške zbornice Novo mesto, je potrebno upoštevati naslednja dodatna pravila:

  1. Poslovni prostori so varovani z alarmnim varovalnim sistemom, katerega vključi/izključi skrbnik prostorov, razen če se dogovorimo drugače.
  2. Poslovni prostori so varovani proti vlomu in požaru, zato je potrebno upoštevati, da je v prostorih (konferenčni dvorani, predavalnici, učilnici in sejni sobi) in ostalih pomožnih prostorih strogo prepovedano kajenje, uporaba vnetljivih snovi, kuhalnih in podobnih naprav oziroma avtomatov.
  3. Prezračevanje in ogrevanje prostorov je urejeno avtomatsko in ga lahko spreminja samo skrbnik prostorov.
  4. Za varovanje osebnih predmetov v času uporabe prostorov odgovarja uporabnik.
  5. Po uporabi prostorov mora uporabnik izključiti vse uporabljene naprave in o zaključku obvestiti skrbnika na tel. 07 33 71 580 ali 041 350 001.

Podpisani (a) Najemnik izjavljam, da sem seznanjen z vsemi gornjimi pravili in pogoji najema poslovnih prostorov OOZ in jih bom zapustil (a) v brezhibnem stanju oziroma v takšnem stanju, kot sem ga prejel (a) ob začetku uporabe.

Za morebitno škodo odgovarjam v skladu z določbami Obligacijskega zakona.

S podpisom potrjujem, da kot najemnik sprejemam navedene pogoje kot sestavni del pogodbe o najemu prostorov.

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVNIH PROSTOROV OBMOČNE OBRTNO-PODJETNIŠKE ZBORNICE NOVO MESTO

 Za uporabo prostora preverite razpoložljivost in sklenite e-obrazec ali se obrnite na tajništvo, kjer dobite podrobnejše informacije in podatke za najem.

Uporaba prostorov je možna ob delavnikih (od ponedeljka do petka) od 8.00 do 20.00 ure. Za koriščenje v  terminih izven delavnika (po 16. uri) je potreben poseben dogovor in veljajo drugačne cene.

Prostori so opremljeni z avdio-vizualno in računalniško opremo. Z vso opremo mora uporabnik prostora ravnati kot dober gospodar. V primeru okvare opreme mora uporabnik prostora o tem obvestiti lastnika. Za poškodovanje oz. odtujitev opreme v času uporabe odgovarja uporabnik prostorov.

V primeru najema za posebne priložnosti in s posebnimi zahtevami ureditve prostora, postrežbe, cateringa in podobno se obvezno obrnite na administratorko rezervacij. Kontaktna oseba je: ga. Ksenija Klobučar, tel.: 07 33 71 580, e-naslov: ksenija.klobucar@ozs.si.

Poslovni prostor se plača vnaprej v roku 3 dni od rezervacije. V primeru odpovedi rezervacije manj kot 7 delovnih dni pred dogodkom se zaračuna 20% cene najema,  v primeru odpovedi manj kot 3 delovnih dni pred dogodkom se zaračuna 50% cene najema, preostali znesek vam vrnemo. V primeru odpovedi na dan dogodka se zaračuna celoten znesek najema.

1. Izberite prostor / počitniško kapaciteto

2. Na koledarju preverite prosti termin.

3. Za rezervacijo dneva/termina izberite in označite z miško začetni in končni datum na koledarju. Po izboru začetnega in končnega datuma izpolnite še ostale zahtevane informacije na rezervacijskem obrazcu.

4. V najkrajšem možnem času vam bomo poslali odgovor. Ko prejmete potrditveni mail ali pa vas pokličemo, je vaša rezervacija veljavna.

Pogostitev / catering

PAKET SOLO

  • 20 EUR/osebo pri najemu minimalno za 6 oseb za poldnevni najem
  • 36 EUR/osebo pri najemu minimalno za 6 oseb za celodnevni najem
"Izbrani paket označi na spletnem obrazcu ob rezervaciji"
  • poldnevni ali celodnevni najem izbrane dvorane s tehnično opremo
  • odmor za kavo in čaj, voda z limono in sadjem, mineralna voda, naravni jabolčni in pomarančni sok
  • rogljič ali žepek, sadna pita, narezano sadje, jogurt

PAKET DUO

  • 26 EUR/osebo pri najemu minimalno za 10 oseb za poldnevni najem
  • 42 EUR/osebo pri najemu minimalno za 10 oseb za celodnevni najem
"Izbrani paket označi na spletnem obrazcu ob rezervaciji"
  • poldnevni ali celodnevni najem izbrane dvorane s tehnično opremo
  • odmor za kavo in čaj, voda z limono in sadjem, mineralna voda, naravni jabolčni in pomarančni sok
  • rogljič ali žepek, sadna pita, narezano sadje, jogurt
  • sendviči s šunko, sendvič z lososom, vegi-sendvič, olive, kumarice, slano pecivo

PAKET TRIO

  • 42 EUR/osebo pri najemu minimalno za 12 oseb za poldnevni najem
  • 50 EUR/osebo pri najemu minimalno za 12 oseb za celodnevni najem
"Izbrani paket označi na spletnem obrazcu ob rezervaciji"
  • poldnevni ali celodnevni najem izbrane dvorane s tehnično opremo
  • odmor za kavo in čaj, voda z limono in sadjem, mineralna voda, naravni jabolčni in pomarančni sok
  • rogljič ali žepek, sadna pita, narezano sadje, jogurt
  • sendviči s šunko, sendvič z lososom, vegi-sendvič, olive, kumarice, slano pecivo
  • finger food ali toplo-hladni catering meni (po ponudbi)

Želite organizirati svoj poslovni dogodek, konferenco, izobraževanje, posvetovanje, sestanek ali sprejem? 

Izberite prostor v skladu z vašimi željami v konferenčnih prostorih na Območni obrtno-podjetniški zbornici Novo mesto! Na voljo so tri dvorane in sejna soba, ob najemu prostorov pa tudi atrij. Prostori so sodobno opremljeni in primerni za vse vrste sejnih, izobraževalnih in promocijskih dogodkov. Preddverje dvoran (atrij) je primeren za druženje in pogostitev ali posebej izveden dogodek, razstavo, promocijo produktov in podobno. Zagotovljeno je brezplačno parkiranje.

 

V vseh prostorih je zagotovljena tehnična podpora:  Prezentacijska oprema, LCD projektor,projekcijsko platno,  ozvočenje, tabla s pisali, priključki za računalnike in internet, WiFi. V veliki sejni dvorani in večji učilnici je možno namestiti tudi opremo za simultano prevajanje.

 

Dodatne storitve:Pomagamo vam lahko organizirati tudi odmore z osvežitvami in sprejeme s catering postrežbo (izbirajte med paketi SOLO, DUO, TRIO), pri čemer prostor uredimo po vaših dodatnih željah. Vaš dogodek, ki ne bo le internega značaja temveč bo zanimiv za širšo javnost (obrtnike, podjetnike), na vašo željo tudi promoviramo in pomagamo doseči širši odziv!

 

Ob najemu prostorov lahko brezplačno uporabljate atrij, ki omogoča:

  • registracijo udeležencev in
  • pogostitev med odmori,

v primeru posebnih dogodkov le v atriju:

  • postavitev razstav in izvedba otvoritev,
  • pogovorni večer, potopisi, ipd.
  • promocija podjetja s predstavitvijo proizvodov
  • poslovno srečanje ali sestanek in podobno

pa je prostor potrebno rezervirati z obrazcem.

 

Rezervacije, ponudbe:Zainteresirani, ki bi dvorane želeli rezervirati, se lahko za več informacij obrnete na tajništvo, kjer vam bomo prostore posebej predstavili ter se pogovorili o podrobnostih možne izvedbe. Če je najem večkratni in redni, na podlagi vašega sporočila vnesemo zaporedje želenih vaših rezervacij v sistemu mi.

 

Popusti:

  •  za interno uporabo za člane OOZ Novo mesto 50 % 1x na leto
  •  za komercialno uporabo za člane OOZ NM 10 % do 5x na leto, 20 % za 6 in večkrat na leto
  •  za ostale uporabnike 5 % za 3 in večkrat na leto

 

Ceniki:

TERMIN SEJNA SOBA / UČILNICA DVORANA
do 4 ure v delovnem času 12,50 € 30,00 €
več kot 4 ure v delovnem času 15,00 € 36,00 €
do 4 ure izven delovnega časa 17,50 € 40,00 €
več kot 4 ure izven delovnega časa 21,00 € 48,00 €

Loading...

Kontakt

Območna obrtno-podjetniška zbornica Novo mesto

Foersterjeva ulica 10
8000 Novo mesto

Tel.:  
07 33 71 580 – tajništvo
07 33 24 233 – SPOT registracija (e-VEM)
041 350 001 – informacije
041 910 100 – svetovanje in pravna vprašanja
051 422 580 – SPOT svetovanje

E-mail: info@ooz-novomesto.si

  • O zbornici
  • Organiziranost

Uradne ure za stranke

Ponedeljek:

8.00 – 15.00

Torek:

8.00 – 15.00

Sreda:

8.00 – 17.00

Četrtek:

8.00 – 15.00

Petek:

8.00 – 14.00

Storitve

  • Svetovanje
  • Dogodki in izobraževanje
  • Najem poslovnih prostorov, dvoran in učilnic
  • Počitniške kapacitete
  • Oglaševanje in obveščanje
  • Postani član
  • MOZAIK podjetnih

Informacije

  • Zadnje novice
  • Javne objave in obvestila
  • Sekcije
  • Projekti
  • Razpisi
  • Naše glasilo
  • Mediji o nas

Za boljšo uporabniško izkušnjo priporočamo, da ne uporabljate brskalnika IE (Internet Explorer) 

2020 © OOZNM I Vse pravice pridržane

Produkcija BMA Studio I BMA EVENT