V sklopu štirih jesenskih dogodkov za krepitev kompetenc v fazi rasti in razvoja podjetij, ki jih izvajamo v partnerstvu s SPIRIT Slovenija, javna agencija, ob finančni podpori Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, podjetnice in podjetnike vabimo na komunikacijski trening in predstavitev dobre podjetniške prakse na temo:
OSEBNA BLAGOVNA ZNAMKA, USPEŠNO KOMUNICIRANJE IN UPORABA STORYTELLINGA ZA PRODAJNO KOMUNIKACIJO
ki bo v torek, 11. novembra 2025, od 12. do 14.30 ure,
v veliki dvorani OOZ Novo mesto, Foersterjeva ulica 10.
V storitvenih dejavnostih je konkurenca velika, zato ni dovolj, da imaš samo dobro storitev. Pomembno je, kako se predstaviš, kako gradiš odnos in predvsem kako svojo zgodbo prepleteš s potrebami stranke. Na tem interaktivnem predavanju boš spoznal/-a, kako postaviti osebno blagovno znamko, komunicirati jasno in samozavestno ter uporabiti moč zgodb, da bodo tvoje storitve zvenele privlačno in prepričljivo.
Vsebina seminarja:
1) Osebna blagovna znamka, ki odpira vrata
- Kako v enem stavku povedati, kdo si in kaj prinašaš (jasno pozicioniranje).
- Prvi vtis šteje: glas, drža, očesni stik in reference.
- Kako izstopati v poplavi podobnih ponudb
- Mini vaja: oblikuj svoj 30–60 sekundni “elevator pitch”.
2) Prepričljiva komunikacija v praksi
- Struktura prodajnega pogovora – od začetka do “mehke” zaveze.
- Zakaj jasnost premaga všečnost: kako povedati manj, pa doseči več.
- Kako prilagoditi ton in pristop različnim kanalom (telefon, e-pošta, DM/PM, pogovor v živo).
- Mini orodje: komunikacijska matrika (ciljna skupina + kanal + cilj)
3) Storytelling za prodajo
- Kako stranko postaviti v središče zgodbe in sebe kot vodnika.
- Kako zgodbo zaključiti z jasnim, a nevsiljivim pozivom k akciji.
Predavateljica: Sabina Gosenca je strokovnjakinja za komuniciranje in odnose z javnostmi, ustanoviteljica blagovne znamke Komunikacijski kompas. Je nekdanja (športna) novinarka in urednica ter TV voditeljica, z več kot 20-letnimi izkušnjami v medijih in v različnih organizacijah, kjer je bila zaposlena na področju odnosov z javnostmi in marketinga, danes pa deluje kot samostojna podjetnica – izvajalka izobraževanj na področju komunikacije in javnega nastopanja, kot voditeljica oziroma moderatorka pa vašim dogodkom doda poseben čar. Ljudem pomaga na poti do jasne, učinkovite in uspešne komunikacije ter samozavestnejšega javnega nastopa. Njen slogan je: »Ko ustvarjaš s srcem, nastajajo najlepše zgodbe.«
Kaj pridobite z udeležbo?
Udeleženci boste z udeležbo pridobili znanje in napotke za
- jasen osebni “pitch” (30 – 60 s) za mreženja in klice,
- mini komunikacijsko matriko: kaj rečem komu, kdaj in kje,
- storytelling okvir za prodajne pogovore, maile in objave,
- checklist za pripravo na nastop/ponudbo,
- konkretne predloge stavkov (začetki, prehodi, zaključki).
S praktičnimi primeri in vajami dobite orodja, ki jih lahko začnete uporabljati že naslednji dan – v pogovoru s stranko, pri pisanju ponudb ali objav na družbenih omrežjih.
Komu je seminar z delavnico namenjen?
Komunikacijska delavnica je namenjena podjetnicam in podjetnikom v vseh, še posebej v storitvenih dejavnostih (svetovanje, wellness/beauty, šport, izobraževanja, IT, kreativne industrije, turizem ipd.) in vsem, ki želijo dvigniti prepoznavnost, poenotiti sporočila in spremeniti zgodbe strank v prodajne rezultate.
Program in časovnica:
11.30 – 12.00 | registracija udeležencev, kava in osvežitev |
12.00 – 13.30 | komunikacijska delavnica z vprašanji predavateljici in odgovori mini orodja in vaja |
13.30 – 14.00 | odmor in osvežitev, mreženje |
14.00 – 14.30 | predstavitev uspešne podjetniške prakse: dr. Marijeta KOBETIČ, Pisanapreslica, osebno svetovanje in coaching |
Kotizacija:
Dogodek je za udeležence brezplačen. Poskrbljeno bo za gradivo, prigrizek in osvežitev.
Prijave:
Prijavo pošljite na spletno prijavnico oziroma jo sporočite na tel. 041 350 001, do 10. novembra 2025.
VLJUDNO VABLJENI K PRIDOBITVI NOVIH UPORABNIH ZNANJ
IN UČINKOVITIH NAČINOV POSLOVANJA!