VZDRŽEVANJE VOZIL MARJAN IRT S.P.
,
45.200
protikorozijska zaščita
Davčna št:
23603615
Matična št:
3718271000
Telefon:
,
+386 (41) 523 457
Email:
marjan.irt@gmail.com
Url:
Ob 10-letnici delovanja v obrti smo se pogovarjali s samostojnim podjetnikom Marjanom Irtom iz Straže.
Kako bi vaše podjetje na kratko predstavili in v katero panogo se uvršča?
Podjetje se ukvarja z vzdrževanjem in popravilom motornih vozil. Natančneje ukvarjamo se s servisiranjem in popravilom osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil.
Kateri so bili vaši največji izzivi, s katerimi ste bili soočeni?
Največji izzivi so se pojavili v času epidemije, saj je bil znaten upad posla, ob tem pa se je bilo potrebno prilagoditi trgu. Sicer pa je v panogi, v kateri delujem, vedno polno izzivov in iskanja odgovorov na vprašanje »Kaj je narobe z avtomobilom?«. Delo, ki ga opravljam, je vse prej kot rutinsko. Vsak dan se soočam z novimi izzivi, ki se med sabo zelo razlikujejo, zato težko izpostavim samo enega. Tudi po desetih letih je še vedno prostor za nadgradnjo znanja in izkušenj.
Kaj po vašem mnenju predstavlja največji izziv pri vodenju podjetja?
Kot v vsaki storitveni panogi je tudi pri nas na prvem mestu zadovoljstvo naših strank in kakovostno opravljeno delo. Strmimo k temu, da to, kar počnemo opravimo najbolje, kakovostno, varno in v čim krajšem možnem času.
Katere vrednote so tiste, na katerih temelji uspeh vašega podjetja?
Vrednote, ki oblikujejo naše podjetje so zagotovo doslednost, odzivnost, fleksibilnost, komunikacija s stranko. Strokovno znanje, sposobnost in iznajdljivost, ki jo premoremo, nam omogočajo, da smo hitri in kakovostno opravimo svoje delo. S hitro odzivnostjo in sposobnostjo prilagajanja obvladujemo ovire. Moj moto je naslednji: »Stoodstotno zadovoljna stranka in uspeh je zagotovljen.«
Kaj odlikuje vaše podjetje? Kaj menite, da je vaša glavna prednost?
Podjetje odlikuje zanesljivost, natančnost in hitra odzivnost. Prednost je, da se posvetimo in prilagodimo zahtevam naših strank.
Kako menite, da sedanja nastala globalna kriza, zaradi epidemije, vpliva na vaše poslovanje, širitev vašega podjetja, iskanje novih kupcev in priložnosti?
Vpliv je močno zarezal v našo dejavnost, posledica tega je znaten upad posla. Zato je več časa za kakšen razmislek in razvoj podjetja. V širjenje podjetja pa imam usmerjeno le eno oko, glede na dano situacijo. Treba je biti kar previden pri takšnih odločitvah, kajti neustrezne odločitve bi bile lahko usodne za podjetje.
Kje vidite vaše podjetje čez 10 let ob novem jubileju?
Ob novem jubileju vidim svoje podjetje v dobri delovni kondiciji ob rednem strokovnem usposabljanju in posodobitvah na področju delovne opreme, saj le-to pripomore k lažjemu in bolj učinkovitem delu. Edina stalnica v poslovnem svetu so namreč spremembe, na katere smo se skozi leta dobro prilagajali in se bomo trudili tudi v naslednjih letih.
Morda še vaša zaključna misel, kaj bi želeli sporočiti bralcem?
Kot sem že omenil, je zadovoljstvo stranke na prvem mestu! In to je moje glavno vodilo k uspehu. Denar oziroma dobiček, ki je ustvarjen pri nezadovoljni stranki, ni vreden popolnoma nič.
