AVTOCENTER BRDAR servis in trgovina d.o.o.
,
45.200
Vzdrževanje in popravila motornih vozil
Davčna št:
85291153
Matična št:
1965107000
Telefon:
+386 (7) 307 90 20
,
+386 (41) 322 866
Email:
renault.brdar@siol.net
Ob prejemu bronastega ključa za 35 let dela v obrti smo se pogovarjali z g. Zvonkom Brdarjem.
Zvonko Brdar je znanje najprej pridobival v obrtni šoli. Spominja se, kako je bila praksa pomembna že takrat, saj je bila obvezna tako v šoli, kot tudi izven nje. Opravljal jo je pri kleparstvu in ličarstvu Modic. Izučil se je za ličarja in že pri 17. letih vedel, da želi imeti lastno delavnico. Do dela je imel veliko veselje. Nič mu ni bilo težko postoriti in nikoli ni razmišljal, da mu ne bo uspelo.
Začel je pred 35. leti v garaži svojih staršev. Prostor je bil majhen, pri lakiranju ni bilo pravega prezračevanja. Tudi orodje še ni bilo pravo. Rezervne dele je uvažal iz sosednje Avstrije in Italije. Vse to pa ga ni ustavilo.
K uspehu ga je vodila vizija po večji delavnici, po moderni opremi in mu dajala moč za vztrajnost in kvalitetno delo. Bil je mlad in zagnan, delal je pozno v noč in se veselih začetnih uspehov. Prevozniki s tovornimi vozili so bili njegove prve stranke. Polakirati je bilo potrebno keson in kabino, kar je zahtevalo teden dni časa. Delal je natančno, računal pošteno, zato mu dela ni zmanjkalo. Dve leti kasneje je zaposlil kleparja, nato še ličarja. Leta 1992 so postali pooblaščeni servis za Renault vozila. V tem obdobju so svoje prostore najbolj razširili, dodatno zaposlili avtomehanika in vodjo delavnice.
Dela je bilo dovolj za vse, stranke so bile zadovoljne, saj so jim in jim še nudijo celovite storitve (od servisa, montaže/demontaže pnevmatik, optične nastavitve podvozja, polnjenja klim, ličarskih del, mehaničnih popravil, testa zavor, diagnostike motorjev, pranja vozil…). Kleparska in ličarska dela niso omejena le na vozila Renault, pač pa jih zagotavljajo tudi za vse druge znamke. Pogodbeno delo opravljajo za več zavarovalnic. Znanje, pravi, je danes pomembno vsaj toliko, kot je bilo pomembno na začetku. Zato na organizirana izobraževanja dobaviteljev svoje zaposlene napotuje tako doma, kot tudi v tujino.
Danes so družinsko podjetje. Željo po modernizaciji in vrhunskih orodjih si je s pridnostjo izpolnil. S ponosom govori o svojih sinovih, razširjeni družini in ženi, ki so mu bili vselej v oporo. Želel je, da bi bilo otrokom lažje, a vedno znova bi izbral to pot. Zadnja kriza (Covid) jih je najbolj prizadela. Pozna se v pomanjkanju naročil, tako v kleparski kot v mehanični delavnici. Ljudje se te dni vozijo manj, manj je poškodb, manj servisnih pregledov. A odločen je, da bo vztrajal še naprej, saj s trmo in pridnostjo dosežeš tudi na prvi pogled nemogoče cilje. Zdi se, da sta družina in uspešen posel njegova največja cilja. Za OOZ NM pravi, da ima pomembno vlogo, saj skozi organizacijo kvalitetnih izobraževanj, predlogov vladi in še kaj, zagotavlja to, kar obrtniki najbolj potrebujejo. Ni mu žal, da je njen član vsa leta.
