Skip to content
Facebook-f
Twitter
Instagram
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • e-vem postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • VAVČERJI – zopet odprti (od 12.2.2021)
    • OGLAŠEVANJE
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • OBJAVE V MEDIJIH
Menu
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • e-vem postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • VAVČERJI – zopet odprti (od 12.2.2021)
    • OGLAŠEVANJE
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • OBJAVE V MEDIJIH

KATERE DEJAVNOSTI LAHKO IZVAJATE OBRTNIKI/PODJETNIKI PO PANOGAH

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Vlada je izdala Odlok o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom, ki je bil 12.11. tudi že objavljen v Uradnem listu RS 163/2020.  Odlok je začel veljati s ponedeljkom, 16.11.2020.

Z namenom, da se omeji gibanje prebivalstva in zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19 se s tem odlokom začasno prepoveduje ponujanje in prodajanje blaga in storitev neposredno potrošnikom na območju Republike Slovenije. Dejavnosti med podjetji je dovoljeno izvajati.

Prepoved ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom ne velja za določene izjeme, ki so navedene v  2. členu Odloka:

–prodajalne, ki v pretežni meri prodajajo živila, blago za osebno nego in čiščenje, vključno s prodajo kmetijskih pridelkov na kmetiji, pri čemer se kot izjema ne šteje prodaja oblačil, obutve in tehničnega blaga v teh prodajalnah,

– lekarne,

– prodajalne z medicinskimi pripomočki in ortopedskimi pripomočki,

– tržnice,

– kmetijske prodajalne,

– bencinske servise,

– banke in zavarovalniške storitve,

– pošto,

– dostavne službe,

– servisne delavnice, v katerih se opravljajo storitve popravil in vzdrževanja motornih vozil in koles (vulkanizerske, avtomehanične, avtoličarske ali avtokleparske delavnice, delavnice za popravilo koles),

– dimnikarske storitve, pod pogojem, da je v prostoru, kjer se izvajajo dimnikarske storitve prisoten samo en izvajalec, če pa to ni mogoče, je lahko v prostoru prisoten izvajalec storitve in ena oseba, ki je uporabnik male kurilne naprave; opravljanje dimnikarskih storitev ni dovoljeno v prostorih, v katerih je nameščena mala kurilna naprava, ki jih po opravljeni storitvi  ni mogoče prezračiti,

– gradbena dela v oziroma na nenaseljenih gradbiščih, pri izvajanju katerih je zagotovljeno, da ni stika s potrošniki,

– trafike in kioske za prodajo časopisov in revij,

– osebni prevzem blaga ali hrane na prevzemnih mestih, kjer je zagotovljen minimalni stik s potrošniki, med 6. in 21. uro; pri čemer konzumiranje hrane in pijače na javnih površinah  ni dovoljeno,

– druge nujne storitve za zagotavljanje varnosti in zdravja.

Izvzeto je tudi ponujanje in prodajanje blaga in storitev potrošnikom na daljavo, kot ju ureja zakon, ki ureja varstvo potrošnikov (ZVPot – 4 poglavje).

Pri prodaji na daljavo je pomembno, da se do trenutka sklenitve pogodbe uporablja izključno sredstva za komuniciranje na daljavo. Pogodba je sklenjena, ko se potrošnik in podjetje dogovorita o bistvenih sestavinah pogodbe (zlasti o predmetu in ceni). Izročitev blaga se lahko nato izvede preko pošte oziroma dostavne službe ali pa z osebnim prevzemom na prevzemnem mestu. Potrošnikom svetujemo, da plačilo opravijo z nakazilom že pred prevzemom blaga, v primeru plačevanja ob prevzemu blaga pa svetujemo kartično plačilo.

 

Ne glede na ukrepe, navedene v drugih odlokih, ki jih Vlada Republike Slovenije sprejme zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19, je brez časovne omejitve dovoljeno:

– opravljanje dejavnosti priprave jedi in pijač v primeru dostave,

– opravljanje dejavnosti priprave in strežbe jedi ter pijač v organizacijah, ki izvajajo gostinsko dejavnost za svoje zaposlene oziroma varovance.

Število oseb v zaprtih javnih prostorih, v katerih se izvaja dejavnost ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom, je omejeno na 30 kvadratnih metrov na posamezno stranko ali na eno stranko, če je poslovni prostor manjši od 30 kvadratnih metrov. Če gre za odprto tržnico, se dejavnost ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom omeji na 10 kvadratnih metrov na posamezno stranko. (Pogoje za trgovske centre si preberite v 3. členu Odloka)

Ponujanje in prodajanje blaga in storitev potrošnikom je dovoljeno le pod pogojem, da se zagotovi minimalni možni stik s potrošniki v skladu s sprejetimi navodili NIJZ, redno prezračevanje ali ustrezna ventilacija prostorov in razkuževanje rok za stranko pred vstopom in ob izstopu iz prostorov, v katerih se izvaja dejavnost ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom.

Kot izjema je dovoljen tudi osebni prevzem blaga na prevzemnih mestih, kjer je zagotovljen minimalni stik s potrošniki, med 6. in 21. uro.

Od ponedeljka, 16.11.2020 pa morajo biti za potrošnike ponovno zaprte npr. prodajalne, ki v pretežni meri prodajajo tehnično blago, ravno tako tudi servisne delavnice (tudi tiste, v katerih se opravljajo storitve popravil in vzdrževanja tehničnega blaga). Zaprte morajo ponovno biti tudi prodajalne, kjer v pretežni meri prodajajo gradbeno-inštalaterski material. Pri izvajanju nadzora ima pristojni inšpektor pravico in dolžnost omejiti ali prepovedati promet posameznih vrst blaga in izdelkov ter prepovedati opravljanje dejavnosti.

 

Nekaj odgovorov na vprašanja in pojasnil MGRT je tukaj:

https://www.gov.si/novice/2020-11-17-podrobnejsa-pojasnila-odlok-o-zacasni-prepovedi-ponujanja-in-prodajanja-blaga-in-storitev/

 

Upoštevati je potrebno vsa higienska priporočila ministrstva, pristojnega za zdravje, in NIJZ za preprečevanje okužbe z virusom SARS-CoV-2, ki so objavljena na spletni strani ministrstva in NIJZ (https://www.nijz.si/sl/koronavirus-2019-ncov). Odgovornost delodajalcev je, da zaposlenim zagotovijo zaščitno opremo in zagotovijo spoštovanje zahtevanih pogojev.

Loading...

Preberite si še

Loading...
splošno
/
3 marca, 2021
/
OOZ
ROK ZA DAVČNI OBRAČUN IN KNJIŽENJE KRIZNEGA DODATKA PO PKP#8V LETU 2021
Ne glede na to, da so si na OZS in v drugih organizacijah prizadevali za podaljšanje roka za oddajo davčnega obračuna do konca maja 2021, se to ni zgodilo. Trenutno velja, da je davčni obračun in letno poročilo za leto 2020 treba oddati do 31. marca 2021. Vsi v letu...
splošno
/
3 marca, 2021
/
OOZ
TEMELJNI DOHODEK ZA SAMOZAPOSLENE
Izjava za pridobitev mesečnega temeljnega dohodka za januar, februar in marec je dostopna na spletnem portalu eDavki in v mobilni aplikaciji eDavki. Vloge ni mogoče vložiti v papirnati obliki. Mesečni temeljni dohodek znaša 1.100 EUR na mesec. Skrajni rok za oddajo vloge je 31. 3. 2021. Do kdaj je treba...
covid-19,splošno
/
27 februarja, 2021
/
OOZ
OMEJITEV GIBANJA IN ZBIRANJA LJUDI – IZJEME ZA PREHAJANJE MED OBALNO-KRAŠKO IN OSTALIMI REGIJAMI
Še vedno oziroma z novim odlokom (Uradni list RS, št. 27/2021 - str. 1769) se omeji gibanje ljudi med 21.00 in 6.00 uro, razen za primere: 1. odpravljanja neposredne nevarnosti za zdravje, življenje in premoženje, 2. prihoda na delo, odhoda z dela in izvajanja nujnih delovnih nalog, 3. dostopa in...
covid-19,splošno
/
27 februarja, 2021
/
OOZ
NOV TEDENSKI ODLOK O PREPOVEDI PRODAJE BLAGA IN IZVAJANJA STORITEV NEPOSREDNO POTROŠNIKOM (OD 27.2. – 5.3.2021)
Z namenom, da se omeji gibanje prebivalstva ter zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19 je vlada izdala nov Odlok o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji. Podaljšuje se obdobje veljavnosti obstoječega odloka, kar pomeni, da se izjeme v statističnih regijah z bolj ugodno epidemiološko sliko...
covid-19
/
26 februarja, 2021
/
OOZ
PREDLOGI OZS K PKP#9
Člani Upravnega odbora Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije so na seji obravnavali predloge zbornice za PKP9. OZS med drugim predlaga povračilo za izpad prometa, stroškov obveznega testiranja, povračilo regresa, podaljšanje kritja fiksnih stroškov, čakanja na delo doma in mesečnega temeljnega dohodka in podaljšanje moratorija na kredite. V sklopu PKP9 pa naj se...
splošno
/
24 februarja, 2021
/
OOZ
BREZPLAČNA usposabljanja v okviru projekta MUNERA 3 na Šolskem centru Novo mesto
Šolski center Novo mesto vas obvešča, da so uspešno začeli izvajati dve skupini usposabljanja na daljavo. Glede na dobre izkušnje, zadovoljstvo in rezultate, bodo nadaljevali z usposabljanjem na daljavo, dokler se ne ponudijo druge možnosti izvedb. Hkrati pa že pripravljajo skupine za klasično izvedbo. Za izvedbo na daljavo so pripravili...
1 2 … 13 Naprej »

Kontakt

Območna obrtno-podjetniška zbornica Novo mesto

Foersterjeva ulica 10
8000 Novo mesto

Tel.:  
07 33 71 580 – tajništvo
07 33 24 233 – SPOT registracija (e-VEM)
041 350 001 – informacije
041 910 100 – svetovanje in pravna vprašanja
051 422 580 – SPOT svetovanje

E-mail: info@ooz-novomesto.si

  • O zbornici
  • Organiziranost

Uradne ure za stranke

Ponedeljek:

8.00 – 15.00

Torek:

8.00 – 15.00

Sreda:

8.00 – 17.00

Četrtek:

8.00 – 15.00

Petek:

8.00 – 14.00

Storitve

  • Svetovanje
  • Dogodki in izobraževanje
  • Najem poslovnih prostorov, dvoran in učilnic
  • Počitniške kapacitete
  • Oglaševanje in obveščanje
  • Postani član
  • MOZAIK podjetnih

Informacije

  • Zadnje novice
  • Javne objave in obvestila
  • Sekcije
  • Projekti
  • Razpisi
  • Naše glasilo
  • Mediji o nas

Za boljšo uporabniško izkušnjo priporočamo, da ne uporabljate brskalnika IE (Internet Explorer) 

2020 © OOZNM I Vse pravice pridržane

Produkcija BMA Studio I BMA EVENT