Obrtniki in podjetniki oziroma ostali upravičeni do prejema državne pomoči iz naslova interventne zakonodaje, bodo morali pomoč vrniti, v kolikor ne bodo izpolnili pogojev. Katere pogoje morajo izpolniti? Kdaj je potrebno pomoč vračati? Kako jo vrniti? Odgovore boste prejeli na našem webinarju še letos, tako da boste lahko pred zaključnim računom vedeli, kaj na vračilo vpliva in kakšno naj bo knjiženje.
Čas in kraj seminarja:
seminar bo potekal 15. decembra 2020, od 9. do 10.30 ure preko spletne platforme. Povezavo prejmejo le prijavljeni udeleženci preko e-pošte na dan webinarja do 8. ure.
Program:
- Pregled državne pomoči po interventnih ukrepih (od PKP1 do PKP6).
- Kriterij upada prometa – kako ga izračunamo in kdaj ga ni potrebno?
- Katere prihodke upoštevati pri izračunu upada prometa?
- Kršitve 99. člena (izplačilo dobička, nagrad poslovodstvu, …).
- Vračila v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi in likvidacije družbe.
- Knjiženje prejete državne pomoči.
- Vračilo državne pomoči.
- Odgovori in vprašanja.
Udeleženci boste vprašanja lahko postavljali neposredno preko spletne platforme. Nekateri odgovori bodo podani neposredno na webinarju, ostale pa boste prejeli po e-pošti v roku 24-ih ur.
Seminar bo izvedla: Jasmina Malnar Molek, svetovalka v Svetovalnem centru Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije. Predavateljica ima več kot 27 let delovnih izkušenj s področja financ, računovodstva in davkov, ki jih je pridobila v družinskem podjetju in finančni organizaciji.
Kotizacija:
- 24 EUR (z vključenim DDV) za člane OOZ Novo mesto ob pogoju plačane članarine,
- 36 EUR (z vključenim DDV) za člane drugih območnih obrtno-podjetniških zbornic,
- 72 EUR (z vključenim DDV) za vse ostale udeležence.
Udeleženci boste kotizacijo poravnali na osnovi izstavljenega predračuna!