Skip to content
Facebook-f
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • SPOT postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • RAZPISI ZA SREDSTVA MSP
    • OGLAŠEVANJE
    • POSLOVNA PONUDBA
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
    • SEZNAM JUBILANTOV 2021
    • SEZNAM JUBILANTOV 2020
    • 55 let OOZNM
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • OBJAVE V MEDIJIH
  • NOVICE
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • SPOT postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • RAZPISI ZA SREDSTVA MSP
    • OGLAŠEVANJE
    • POSLOVNA PONUDBA
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
    • SEZNAM JUBILANTOV 2021
    • SEZNAM JUBILANTOV 2020
    • 55 let OOZNM
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • OBJAVE V MEDIJIH
  • NOVICE

Poslovni brunch: KAKO VARNO DO FINANCIRANJA IN POPLAČILA OBVEZNOSTI

S TREMI STROKOVNJAKINJAMI NA PODROČJU FINANC, RAZPISOV, POGODB

dvorana Gostišča na Loki, Župančičevo sprehajališče 2, Novo mesto

24. Nov, 2022

-

24. Nov, 2022

11:00

-

13:30

PRIJAVA
Izvedi več

S TREMI STROKOVNJAKINJAMI NA PODROČJU FINANC, RAZPISOV, POGODB

Print Friendly, PDF & Email

Za popestritev poslovne jeseni smo organiziramo dogodek, ki vam lahko prinese nove informacije in podjetniške povezave.

Vabimo vas na poslovni brunch s tremi strokovnjakinjami na temo KAKO VARNO DO FINANCIRANJA IN POPLAČILA OBVEZNOSTI,

ki bo v četrtek, 24. novembra 2022, od 11.00 – 14.00 ure, 

v dvorani Gostišča Loka, Župančičevo sprehajališče 2, 8000 Novo mesto.

 

Na poslovnem brunchu se bomo pogovarjali s tremi strokovnjakinjami, ki pokrivajo področja: svetovanje pri razpisih, pravno svetovanje za podjetja in izterjavo zapadlih terjatev.

 

Vsebina:

Udeleženci boste ob prijetnem brunchu imeli priložnost, da podrobneje spoznate pasti in dileme, na katere podjetniki naletijo pri pridobivanju sredstev iz javnih razpisov, izzive pri sklepanju pogodb in drugih poslovnih razmerij in nenazadnje, kako zagotoviti uspešno poplačilo terjatve, ko ste mislili, da ste izčrpali že vse. Izpopolnili boste znanje in dobili praktične izkušnje, kako postopati na področjih, ki jih bomo obravnavali, pri čemer je poudarek na preventivnih aktivnosti, ki jih podjetnik lahko izvede, da zaščiti svoje podjetje in prihodke.

 

 Predavateljice: 

Klementina Zupančič Maver, SolTer d.o.o. se ukvarja z zapadlimi terjatvami na domačem in tujem trgu. Na strokoven način poskrbi, da vam kupci plačajo korektno opravljeno delo.

Ker so podaljšana roka vašemu računovodstvu, se je ta način izkazal za zelo učinkovit. Večina terjatev izterjajo predsodno, saj se tako stvari odvijajo hitreje in z manj stroški za vse vpletene.

Pri tem je cilj ohranjanje dobrih poslovnih odnosov in ustvarjanje dolgoročnega partnerskega sodelovanja.

Kot strokovnjakinja na področju poslovnih informacij svetuje, katere stranke je smiselno terjati po sodni poti ter za vas opravi tudi celoten postopek izterjave.

 

RVC, Vesna Cvek, s. p. nudi storitve finančnega in poslovnega svetovanja za podjetja, predvsem v zvezi s pripravo dokumentacije za vse vrste razpisov, tako s strani državnih institucij kot za pridobitev nepovratnih sredstev, namenjana za financiranje investicij in obratnih sredstev. Nudi tudi storitve svetovanja pri pripravi in izvedbi komercialnih financiranj in refinanciranj.

 

Ana Antunićević je magistrica prava in ustanoviteljica podjetja Consilium pravno svetovanje, v okviru katerega se osredotoča na optimizacijo podjetij preko pravnega svetovanja. Njena temeljna področja so: varstvo osebnih podatkov, kadri in interna regulacija, pogodbena razmerja in intelektualna lastnina. Pri svojem delu se osredotoča na preventivna ravnanja in zagotavljanje celostnih in učinkovitih rešitev.

 

Potek dogodka:

  • pozdrav organizatorja in predstavitev storitev zbornice
  • kratka predstavitev strokovnjakinj in področja, ki ga pokrivajo
  • 3 x 20 min omizje s podrobnejšo  vsebino področij  svetovalke – poteka ob brunchu (Loka gostinstvo)
  • mreženje udeležencev ob sladici in kavi

 

Poslovno srečanje je namenjeno:

  • vsem samostojnim podjetnikom, lastnikom podjetij in prokuristom,
  • vodjem kadrovske, finančne ali pravne službe,
  • vodjem projektov in vsem, ki so zadolženi za izvajanje,
  • računovodjem,
  • vsem, ki jih tematike zanimajo.

Udeležencem bo ob sproščenem vzdušju omogočen neposreden stik s strokovnjakinjami, zato bodo pridobili unikatno priložnost, da povprašajo in razčistijo morebitne dileme, s katerimi se spopadajo.

 

Kotizacija:

– člani OOZ Novo mesto s plačano članarino in pri njih zaposleni plačajo  14,00 EUR (z vključenim DDV),

– ostali zunanji udeleženci plačajo kotizacijo v višini 32,00 EUR (z  vključenim DDV).

V ceno je vključeno gradivo, brunch s sladico in kavo, priložnostna vrečka informacij in praktično darilo.

 

Kotizacijo plačajte na TRR št. SI56 0297 0001 0183 225, sklic na: 00 2411-2022, najkasneje dan pred dnevom izvedbe. Račun boste plačniki prejeli po izvedbi bruncha.

 

Prijave: Prijavite se najkasneje do 21. novembra 2022 preko spletne prijavnice: PRIJAVNICA.

               Izjemoma lahko udeležbo sporočite tudi na e-mail: ksenija.klobucar@ozs.si.

 

 

VABLJENI K PRIDOBITVI UPORABNIH PODJETNIŠKIH INFORMACIJ IN MREŽENJU!

 

VABILO:

20221124_POSLOVNI BRUNCH_vabilo

 

 

Loading...

Kontakt

Emilija Bratož

direktorica

041 910 100
emilija.bratoz@ozs.si

Kontakt

Območna obrtno-podjetniška zbornica Novo mesto

Foersterjeva ulica 10
8000 Novo mesto

Tel.:  
07 33 71 580 – tajništvo
07 33 24 233 – SPOT registracija (e-VEM)
041 350 001 – informacije
041 910 100 – svetovanje in pravna vprašanja
051 422 580 – SPOT svetovanje

E-mail: info@ooz-novomesto.si

  • O zbornici
  • Organiziranost

Uradne ure za stranke

Ponedeljek:

8.00 – 15.00

Torek:

8.00 – 15.00

Sreda:

8.00 – 17.00

Četrtek:

8.00 – 15.00

Petek:

8.00 – 14.00

Storitve

  • Svetovanje
  • Dogodki in izobraževanje
  • Najem poslovnih prostorov, dvoran in učilnic
  • Počitniške kapacitete
  • Oglaševanje in obveščanje
  • Postani član
  • MOZAIK podjetnih

Informacije

  • Zadnje novice
  • Javne objave in obvestila
  • Sekcije
  • Projekti
  • Razpisi
  • Naše glasilo
  • Mediji o nas

Za boljšo uporabniško izkušnjo priporočamo, da ne uporabljate brskalnika IE (Internet Explorer) 

2020 © OOZNM I Vse pravice pridržane

Produkcija BMA Studio I BMA EVENT