Po zaključku izvedbe del so izvajalcu nemalokrat presenečeni nad zahtevki naročnikov po odpravi napak, ki jih spremljajo grožnje z odškodninskim zahtevkom ali zahtevkom za znižanje plačila. Izvajalcem se pogosto zdi, da naročniki svoj položaj zlorabljajo in da domnevne napake izrabljajo za zniževanja plačil. Seminar je namenjen temu, da se izvajalce seznani z institutom jamčevanja za (skrite) napake, dolžnostmi naročnika, ki jih imajo v zvezi s tem, prekluzivnimi roki, ki jih imajo naročniki pri uveljavljanju zahtevkov ter možnostmi, ki jih imajo izvajalci, da preprečijo morebitno zlorabo tega instituta.
PROGRAM:
– Institut jamčevanja za napake
– Razlikovanje med skritimi in očitnimi napakami
– Kam sodijo lepotne pomanjkljivosti in kakšne zahtevke imajo v zvezi z njimi naročniki
– Kakšni so roki za uveljavljanje napak
– Kakšne so posledice, če so roki zamujeni
– Ugovori, ki jih imajo izvajalci
Spletna prijava je obvezna.