Smo v času, ko je potrebno najti nove prodajne in komunikacijske kanale, ki bodo tudi mikro in malim podjetjem pripomogli k povečanju števila strank, povečanju prodaje in promociji podjetij na bolj poslovni in strokovni kot družabni platformi. Kako začeti in uporabiti možnosti, ki jih ponuja platforma LinkedIn, bo tematika spletnega seminarja, ki bo dne 25.2.2021, od 14. do 15.30 ure.
Mikro in mala podjetja imajo ključen problem, da je lastnik in direktor običajno še glavni prodajnik oziroma marketingar, zato jim zmanjka število ur v dnevu za bolj disciplinirano prodajo. V ta namen ima lahko podporo v obliki podaljšane roke prodaje (torej prodajnika, ki ga ni potrebno zaposliti). To ključno vlogo in prednost za taka podjetja bomo predstavili na webinarju.
Program spletnega seminarja:
- Kratka predstavitev LinkedIna in zakaj je postal LinkedIn eno od najpomembnejših orodij za B2B marketing in prodajo na slovenskem in mednarodnem trgu v času Korona virusa – v času, ko ni sejmov.
- Postavitev osebnega LinkedIn profila ter LinkedIn profila podjetja – primer dobrih praks, ki stranki vzbudijo zaupanje.
- Kako na LinkedInu poiskati potencialne stranke – pogledali si bomo uporabo namenskega LinkedIn orodja za prodajo – LinkedIn Sales Navigator.
- Bazo strank imamo – kako vpostaviti prvi stik s ciljem pridobiti sestanek? Predstavili vam bomo praktične primere dobrih praks.
- Kaj storiti, ko pridobimo interes na LinkedInu?
Zakaj LinkedIn prodajni kanal do podjetij (B2B prodaja)?
Glavna prednost uporabe LinkedIn-a kot B2B prodajnega kanala leži v predvsem v dejstvu, da v vaši dejavnosti ni veliko podjetij, ki proaktivno izkoriščajo ta kanal. To pa za obrtnike in podjetnike predstavlja predvsem idealno priložnost, da popolnoma monopolizirate prodajno – marketinški kanal, časovno prehitite in prevzamete prostor konkurenci.
LinkedIn sporočila so izredno personalizirana – uporabljamo osebna imena oseb, nazive oseb v podjetjih, nazive podjetij. Vse tiste elemente sporočanja, ki pri ljudeh gradijo zaupanje.
LinkedIn sporočila znižajo poslovno raven komuniciranja na bolj osebno raven, zaradi psihološkega učinka “chata”. Dandanes vsi “chatamo”, bodisi v obliki sms-ov, Viber, WhatsApp sporočil, kar povzroči, da smo v komunikaciji bistveno bolj odprti. Zakaj ne bi tako tudi poslovali?
LinkedIn sporočila dosegajo bistveno boljše metrike v primerjavi s klasičnimi prodajnimi pristopi, kot so email sporočila ali aktivnosti klicnega centra. To seveda ne pomeni, da ne uporabljate uveljavljenih tradicionalnih pristopov, temveč, LinkedIn sporočila lepo dopolnjujejo in plemenitijo vaše obstoječe prodajne poti.
O predavatelju in podjetju:
Seminar bo izvedel predavatelj Igor Panjan.
Igor Panjan je partner in direktor podjetja Red Bumerang. Red Bumerang je specializirano podjetje za iskanje novih kupcev na domačem in mednarodnih trgih, pri čemer sodelujejo z renomiranimi slovenskimi in mednarodnimi podjetji kot so: Donit Tesnit, Unior Zreče, Emil Frey Group. Podjetjem rešujuje izzive tipa: “Kje naj najdem nove kupce?” z uporabo sodobnih profesionalnih družabnih omrežij kot sta LinkedIn in Xing.
V preteklosti je Igor v svoje podjetje uspešno pripeljal mednarodno investicijo iz šestih držav, kot prvi primer mednarodne investicije s strani EBAN (European Business Angels Network) v regiji.
V okviru sodelovanja podjetje nudi strankam celovito podporo – od postavitve LinkedIn strani podjetja in osebnega profila, na podlagi zbranih informacij pa tudi skrbi in redno izvaja prodajne aktivnosti v imenu in za račun stranke.
VABLJENI K UDELEŽBI IN PODAJTE ROKO DRUGAČNEMU MARKETINGU!