Ne glede na to, da so si na OZS in v drugih organizacijah prizadevali za podaljšanje roka za oddajo davčnega obračuna do konca maja 2021, se to ni zgodilo. Trenutno velja,
da je davčni obračun in letno poročilo za leto 2020 treba oddati do 31. marca 2021.
Vsi v letu 2020 sprejeti zakoni o interventnih ukrepih za pomoč pri omilitvi posledic epidemije covid-19 (prvi in drugi val), ki so prinesli različne subvencije, olajšave, nadomestila … in so imeli za posledico veliko administrativnega dela pri vseh gospodarskih subjektih, v računovodskih službah, vzdrževalcih računalniških programov …, za vlado očitno niso dovolj velik razlog, da bi se podaljšal rok za oddajo davčnih obračunov.
Zveza računovodij, finančnikov in revizorjev Slovenije je v objavljenem obvestilu zapisala, da se krizni dodatek po PKP-8 všteva med stroške poslovnega leta 2021.
Pojasnilo RFR na vprašanje, ali organizacija krizni dodatek po PKP-8 knjiži med stroški poslovnega leta 2020 ali 2021:
PKP-8 je bil sprejet in je začel veljati v letu 2021, zato krizni dodatek predstavlja strošek poslovnega leta 2021, in ni strošek poslovnega leta 2020. Krizni dodatek po PKP-8 ne predstavlja popravljalnega dogodka po datumu bilance stanja, ki od organizacije zahteva, da te dogodke vključi v poslovno leto 2020. Organizacija mora namreč sredstva in obveznosti
(posledično pa prihodke in stroške) preračunati le za tiste dogodke, ki so nastali po datumu bilance stanja, pa iz njih izvirajo dodatni dokazi, koristni pri ocenjevanju zneskov ter vplivajo na stanje sredstev in obveznosti (dolgov) na bilančni presečni dan. Dolg do zaposlenih za krizni dodatek po PKP-8 na dan 31. 12. 2020 sploh še ne obstaja, saj zakon takrat še ni
začel veljati. To velja ne glede na to, da je krizni dodatek po PKP-8 sicer namenjen zaposlenim, ki do njega po PKP-7 zaradi izplačila poslovne uspešnosti pri decembrski plači niso
bili upravičeni.