Skip to content
Facebook-f
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • e-vem postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • RAZPISI ZA SREDSTVA MSP
    • OGLAŠEVANJE
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
    • SEZNAM JUBILANTOV 2021
    • SEZNAM JUBILANTOV 2020
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • NOVICE
  • OBJAVE V MEDIJIH
Menu
  • PREDSTAVITEV
    • O nas
    • Akti in pravilniki
    • Javne objave in obvestila
    • Družbena odgovornost
    • Humanitarnost
  • STORITVE
    • SEMINARJI IN DOGODKI
    • COVID VAREN najem prostorov za dogodke
    • Oddih in počitnice
    • Svetovanje
    • e-vem postopki in javna pooblastila
    • Zakonodaja in zastopanje
    • PROJEKTI
    • RAZPISI ZA SREDSTVA MSP
    • OGLAŠEVANJE
    • Stanovanjska ustanova
  • KOLEDAR DOGODKOV
    • Prihajajoči dogodki
    • Pretekli dogodki
  • ČLANI
    • Katalog članov
    • Iskanje po obrtnem registru
    • Prednosti članstva
    • POSTANITE ČLAN
    • SEZNAM JUBILANTOV 2021
    • SEZNAM JUBILANTOV 2020
  • STROKOVNE SEKCIJE
    • AVTOSERVISERJI
    • ELEKTRO DEJAVNOST
    • FRIZERJI IN KOZMETIKI
    • GOSTINSTVO IN TURIZEM
    • GRADBINCI
    • INSTALATERJI-ENERGETIKI
    • KOVINARJI
    • LESARJI
    • PROMET
    • TEKSTILCI
    • NERAZVRŠČENI
    • KLUB MLADIH PODJETNIKOV
    • ZDRUŽENJE UPOKOJENIH OBRTNIKOV
  • NOVICE
  • OBJAVE V MEDIJIH

INFORMACIJE ZA MNOŽIČNO TESTIRANJE – od 15.2.2021 za izvajalce storitev oziroma zaposlene

Glede na to, da se z Odlokom o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji, ki je objavljen v Uradnem listu 20/21,  (str. 1245), v prihodnjem tednu sprošča veliko dejavnosti, ki so pa v večini pogojene s testiranjem zaposlenih, v pomoč pri ustreznem ravnanju navajamo informacije v pomoč.

(1) Testiranje je obvezno za zaposlene pri izvajanju naslednjih dejavnosti:

  1. opravljanje trgovinske dejavnosti, kot jo ureja zakon, ki ureja trgovino,
  2. druge servisne delavnice s površino do 400 m2 ter storitve izdelave, vzdrževanja in montaže,
  3. storitve nepremičninskega posredovanja,
  4. storitve higienske nege (kot na primer storitve frizerskih salonov, kozmetične dejavnosti, pedikura, manikura, dejavnosti salonov za nego telesa),
  5. storitve strokovnega oziroma poslovnega izobraževanja in usposabljanja do 10 oseb (kot na primer inštrukcije, jezikovne šole, strokovne delavnice),
  6. storitve salonov za nego živali.

(2) Ponujanje in prodajanje blaga in storitev iz prejšnjega odstavka potrošnikom je dovoljeno le pod pogojem, da zaposleni, ki izvajajo ponujanje in prodajanje blaga in storitev iz prejšnjega odstavka, enkrat tedensko izvedejo testiranje na virus SARS-CoV-2 s hitrimi antigenskimi testi (v nadaljnjem besedilu: test HAGT) ali z metodo verižne reakcije s polimerazo (v nadaljnjem besedilu: test PCR), pri čemer lahko ponujanje in prodajanje blaga in storitev iz prejšnjega odstavka opravljajo le zaposleni, ki imajo negativni rezultat testa.

Tedenska testiranja pomenijo, da mora biti zaposlen testiran vsaj enkrat v roku tedna dni – ni pa nujno, da vsi zaposleni opravljajo testiranje na isti dan. Glede datumov je odlok jasen, teste je potrebno imeti pred odpiranjem za vse tiste, ki so bili do sedaj zaprti in po novem odloku lahko začnejo delati. Tisti, ki so že sedaj delali in po novem morajo dati zaposlene na test, jim pogoj tedenskega testiranja začne veljati od 12. februarja 2021 naprej.

Množično testiranje na koronavirus s hitrimi antigenskimi testi poteka po različnih krajih po vsej Sloveniji vse informacije, kje in kdaj najdete na tej povezavi https://www.gov.si/teme/koronavirus-sars-cov-2/testiranje-na-okuzbo/.

Hitre teste lahko izvajajo tisti izvajalci zdravstvene dejavnosti, ki jim je MZ izdalo sklep – na povezavi:

IZVAJALCI TESTIRANJA  

Stroški testiranja:

Za organizacijo testiranja in za plačilo testiranja mora poskrbeti podjetje samo. Je pa bilo od pristojnih zagotovljeno, da bo testiranje pokrito ali sofinancirano iz strani države. V PKP7 je že bil tak ukrep (pa testiranje ni bilo obvezno), zato bo OZS naredili vse, da bo ta obljuba (pokritje teh stroškov iz strani države) tudi realizirana (najkasneje v okviru PKP9, ki je v fazi priprave).

 

V katerih primerih testiranje posameznikov ni potrebno?

Na predlog OZS, so v odloku podobno, kot velja za zaposlene v vzgoji in izobraževanju, dodali tudi izjeme, v katerih primerih tedensko testiranje ni potrebno. In sicer velja od 15.2. če:

  • predloži negativni rezultat testa na virus SARS-CoV-2 s testom PCR ali testom HAG, ki ni starejši od 24 ur,
  • ima potrdilo o cepljenju zoper COVID-19, s katerim dokazuje, da je od prejema drugega odmerka cepiva proizvajalca Biontech/Pfizer preteklo najmanj 7, MODERNA 14 in AstraZeneca 21 dni,
  • ima potrdilo o pozitivnem rezultatu testa PCR ali testa HAGT, ki je starejši od 21 dni, vendar ni starejši od šest mesecev, ali
  • ima potrdilo zdravnika, da je prebolela COVID-19 in od začetka simptomov ni minilo več kot šest mesecev.

Potrdila o testiranju iz prejšnjega odstavka se upoštevajo, če so bila izdana v državah članicah Evropske unije oziroma državah članicah schengenskega območja ali pri organizacijah oziroma pri posameznikih v tretjih državah, ki jih Inštitut za mikrobiologijo in imunologijo in Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano (v nadaljnjem besedilu: NLZOH) prepoznata kot ustrezne in so objavljeni na spletni strani NLZOH.

Podrobna navodila o tem,  kako se pridobi potrdilo, pričakujemo od pristojnih v naslednjem tednu!

 

Print Friendly, PDF & Email
Loading...

Preberite si še

Loading...
svetovanje,splošno
/
27 januarja, 2023
/
OOZ
ZAKON O VARSTVU POTROŠNIKOV IN PRAVILNIK O NAČINU OZNAČEVANJA CEN BLAGA…
Obveščamo, da je 26.01.2023 stopil v veljavo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), ki prinaša  nekatere novosti. O njih je Svetovalni center OZS že pred njegovo uveljavitvijo pripravil informacijo na tej POVEZAVI.   Danes dodajamo še podrobnejšo informacijo o vsebini zakona in Pravilnika o načinu označevanja cen blaga, digitalnih vsebin in...
splošno
/
11 januarja, 2023
/
OOZ
Bistvene novosti Zakona o dohodnini (ZDoh-2AA) in Uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov…
Pomembne novosti, ki stopajo veljavo 1. januarja 2023 in se navezujejo ter vplivajo na poslovanje podjetništva in gospodarstva že v začetku poslovnega leta. Bistvene novosti:  Zakon o dohodnini (ZDoh-2AA) Uredba o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja Zakon o dohodnini (Uradni list RS 158/2022 z dne...
svetovanje,splošno
/
10 januarja, 2023
/
OOZ
Pomembno obvestilo: Upravičenci do pomoči zaradi visokih cen energentov za leto 2022 DOPOLNITE SVOJE VLOGE
Javna agencija SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo obveščata upravičence, ki so oddali vlogo za dodelitev pomoči zaradi visokih povišanj cen električne energije in zemeljskega plina po Zakonu o pomoči gospodarstvu zaradi visokih povišanj cen električne energije in zemeljskega plina za 2022 (ZPGVCEP), da morajo v skladu...
svetovanje,splošno
/
10 januarja, 2023
/
OOZ
Nov zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2)
Po sprejemu Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) je na vrsti sprejem novega Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) - Uradni list RS, št. 163/22. Zakon je bil sprejet 15. decembra 2022 in začne veljati 26. januarja 2023. Poleg navedenega zakona, še vedno neposredno velja in se uporablja tudi Splošna uredba...
splošno
/
4 januarja, 2023
/
OOZ
ELEKTRONSKI ZAHTEVKI ZA REFUNDACIJE NA PORTALU SPOT
Zavod RS za zaposlovanje obvešča o dopolnitvi na portalu SPOT, ki je na razpolago od vključno 30.12.2022 dalje. Ta novost  vlagateljem elektronskih zahtevkov preko portala SPOT omogoča pregled in izpis zahtevka v podobni obliki, kot so jo imeli papirni zahtevki za refundacije, ki jih v letu 2023 več ne bo...
splošno
/
4 januarja, 2023
/
OOZ
NOV ENOTNI REK-O OBRAZEC za poročanje o izplačanih dohodkih (od 1.1.2023)
S 1. januarjem 2023 se uvaja nov REK-O obrazec za poročanje o izplačanih dohodkih, ki bo nadomestil poročanje na REK-1, REK-1a, REK-2, REK-1f in PNIPD obrazcih.   Poročanje od 1. januarja 2023 dalje Na podlagi Pravilnika o vsebini in obliki obračuna davčnih odtegljajev (pisrs.si) je določeno: Poročanje podatkov davčnemu organu na REK-O...
1 2 … 47 Naprej »

Kontakt

Območna obrtno-podjetniška zbornica Novo mesto

Foersterjeva ulica 10
8000 Novo mesto

Tel.:  
07 33 71 580 – tajništvo
07 33 24 233 – SPOT registracija (e-VEM)
041 350 001 – informacije
041 910 100 – svetovanje in pravna vprašanja
051 422 580 – SPOT svetovanje

E-mail: info@ooz-novomesto.si

  • O zbornici
  • Organiziranost

Uradne ure za stranke

Ponedeljek:

8.00 – 15.00

Torek:

8.00 – 15.00

Sreda:

8.00 – 17.00

Četrtek:

8.00 – 15.00

Petek:

8.00 – 14.00

Storitve

  • Svetovanje
  • Dogodki in izobraževanje
  • Najem poslovnih prostorov, dvoran in učilnic
  • Počitniške kapacitete
  • Oglaševanje in obveščanje
  • Postani član
  • MOZAIK podjetnih

Informacije

  • Zadnje novice
  • Javne objave in obvestila
  • Sekcije
  • Projekti
  • Razpisi
  • Naše glasilo
  • Mediji o nas

Za boljšo uporabniško izkušnjo priporočamo, da ne uporabljate brskalnika IE (Internet Explorer) 

2020 © OOZNM I Vse pravice pridržane

Produkcija BMA Studio I BMA EVENT